Dlaczego warto z nami pracować?

Światłowód Inwestycje to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy.
To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły – patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, każdego dnia tworzymy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Światłowód Inwestycje.

Możliwość budowania innowacyjnego projektu telekomunikacyjnego od podstaw.

Realny wpływ na kształtowanie praktyk rynku hurtowego w obszarze światłowodowym.

Bonus uzależniony od realizacji założeń biznesowych i celów finansowych Spółki.

Stabilność zatrudnienia.

Konkurencyjne wynagrodzenie.

Wypływ na kształtowanie kultury organizacyjnej.

Prywatna opieka medyczna z możliwością wykupienia opieki dla rodziny.

Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.

Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji.

Aktualne oferty pracy.

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Zadania:

  • Udział w kreowaniu strategii naszej marki:
    • Implementacja strategii marketingowej oraz nadzór nad jej realizacją
    • Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn) oraz na strony internetowe
  • Administrowanie stroną internetową oraz profilami w mediach społecznościowych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
  • Analizowanie rynku i trendów pod kątem rozwoju produktowego
  • Przygotowanie i realizacja strategii brandingowych na konferencjach/wydarzeniach branżowych i lokalnych oraz obecności w Social Media
  • Koordynacja w zakresie zarządzania materiałami marketingowymi

 Oczekiwania:

  • Doświadczenie zawodowe min 3 lata w branży marketingowej (preferowany obszar telekomunikacja)
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi i technik marketingowych
  • Znajomość produktów rynku telekomunikacyjnego
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, osiąganie założonych rezultatów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/B2
  • Zdolności organizacyjne, kreatywność

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy
  • Pracę w centrum Warszawy

 

Aplikuj

Kierownik Zarządzania Relacjami z Klientami

Zadania:

  • Definiowanie kierunków rozwoju, przygotowanie i implementacja strategii obsługowej oraz nadzór nad jej realizacją.
  • Analizowanie rynku i trendów pod kątem rozwoju narzędzi oraz procesów obsługi Klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami.
  • Zarządzanie procesami obsługi w szczególności dostarczaniem oraz utrzymaniem usług.
  • Nadzór nad realizacją KPI oraz podejmowanie działań zmierzających do utrzymania ich na oczekiwanym poziomie.
  • Zarządzanie wartością bazy Klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Zarządzanie podległym zespołem (budowanie, rozwój, motywowanie i zarządzanie).
  • Współpraca w zakresie wdrażania nowych Klientów oraz realizacji procesu sprzedażowego.

Oczekiwania:

  • Min 3 lata doświadczenie w kierowaniu zespołem.
  • Min 5 lat doświadczenie w obsłudze Klientów na rynku B2B/B2C/Hurt.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz narzędzi i technik obsługowych.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość produktów operatorskich Hurtowych/B2C/B2B.
  • Dobra znajomość funkcjonowania dużych korporacji oraz modelu outsourcingu usług i procesów.
  • Umiejętności analityczne.
  • Poszukiwanie rozwiązań win – win, proaktywna postawa.
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, osiąganie założonych rezultatów.
  • Umiejętność słuchania, skrupulatność i uwaga.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/B2.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Ekspert / Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Klientami

Zadania:

  • Implementacja strategii obsługowej oraz nadzór nad jej realizacją.
  • Analizowanie rynku i trendów pod kątem rozwoju narzędzi oraz procesów obsługi klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami.
  • Zarządzanie procesami obsługi w szczególności dostarczaniem oraz utrzymaniem usług.
  • Nadzór nad realizacją KPI oraz podejmowanie działań zmierzających do utrzymania ich na oczekiwanym poziomie.
  • Zarządzanie wartością bazy Klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Współpraca w zakresie wdrażania nowych Klientów oraz realizacji procesu sprzedażowego.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie min. 5 lat w obsłudze Klientów na rynku B2B/B2C/Hurt.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz narzędzi i technik obsługowych.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość produktów operatorskich Hurtowych/B2C/B2B
  • Dobra znajomość funkcjonowania dużych korporacji oraz modelu outsourcingu usług i procesów.
  • Umiejętności analityczne.
  • Poszukiwanie rozwiązań win – win, proaktywna postawa.
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, osiąganie założonych rezultatów.
  • Umiejętność słuchania, skrupulatność i uwaga.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/B2.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Ekspert ESG, CSR, ładu korporacyjnego

Zadania:

  • Koordynacja działań w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz implementacja wybranych rozwiązań.
  • Budowanie strategii ESG i jej realizacja.
  • Raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju zgodnie z wymaganiami Grupy (m.in. ankiety GRESB, ryzyka klimatyczne – ślad węglowy, GHG, różnorodność i wykluczenia).
  • Realizacja polityki Spółki zgodnie ze standardami zgodnymi z: (1) Zasadami Odpowiedzialnego Inwestowania w Infrastrukturę, (2) 10 zasad ONZ Global Compact, (3) Standardami wydajności Międzynarodowej Korporacji Finansowej (IFC).
  • Tworzenie wymaganych dokumentacji i procedur związanych z ESG, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialnego inwestowania w infrastrukturę.
  • Dbałość o zaangażowanie interesariuszy i pracowników w realizację strategii CSR.
  • Monitorowanie trendów rynkowych z obszaru zrównoważonego biznesu i proaktywne proponowanie nowych rozwiązań dla Spółki.
  • Wsparcie działań z zakresu ładu korporacyjnego, PR, komunikacji, strategii oraz relacji inwestorskich.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (najchętniej: prawno-administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne).
  • 3-letnie doświadczenie w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, projektów dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ładu korporacyjnego.
  • Znajomość aktualnych regulacji i wytycznych w obszarze CSR.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Sprawna obsługa cyfrowych narzędzi pracy (obsługa pakietu MS Office – Power Point, Word, Excel, systemy raportowe w zakresie CSR/ESG itp.).
  • Rzetelność, samodzielności i proaktywność w działaniu.
  • Odpowiedzialność za prowadzone projekty.
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu PR i komunikacji, strategii, relacji inwestorskich.
  • Atutem będzie znajomość zagadnień lub doświadczenie w zakresie zarządzania projektami.
  • Atutem będzie znajomość branży telekomunikacyjnej i światłowodowej.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Analityk Finansowy

Twoja rola:

  • Przygotowywanie analiz biznesowych dotyczących działalności operacyjnej i inwestycyjnej.
  • Analiza cash flow i wskaźników płynności Spółki.
  • Udział w przygotowaniu prognoz wyników krótko i średnioterminowych.
  • Udział w przygotowaniu budżetu i planu strategicznego Spółki.
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Raportowanie zarządcze wyników finansowych wraz z analizą odchyleń do budżetu oraz raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki.
  • Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych.
  • Tworzenie analiz i raportów ad-hoc wspierających podejmowanie decyzji operacyjnych.

Oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z analiza finansową lub biznesową.
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętność zaawansowanego posługiwania się narzędziem MS Excel.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów, analizowania i wyciągania wniosków.
  • Samodzielność i komunikatywność oraz zorientowanie na klienta.

Mile widziane:

  • Kwalifikacje CIMA/ACCA lub w trakcie pozyskiwania.
  • Znajomość Hyperion i Oracle Fusion.
  • Umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Starszy Kontroler Finansowy

Twoja rola:

  • Opracowywanie analiz biznesowych dotyczących działalności operacyjnej i inwestycyjnej.
  • Raportowanie zarządcze wyników finansowych wraz z analizą odchyleń do budżetu oraz raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki.
  • Przygotowywanie analiz i materiałów na potrzeby decyzyjne Zarządu i Rady Nadzorczej.
  • Udział w procesie prognozowania i budżetowania.
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji finansowych do innych obszarów Spółki.
  • Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych.

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z analiza finansową lub biznesową.
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii, dodatkowe kwalifikacje zawodowe ACCA/CIMA będą atutem.
  • Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości MSR/MSSF.
  • Umiejętność tworzenia raportów wspierających podejmowanie decyzji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętność zaawansowanego posługiwania się narzędziem MS Excel.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów, analizowania i wyciągania wniosków.
  • Samodzielność i komunikatywność oraz zorientowanie na klienta.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Radca Prawny

 Opis stanowiska:

  • Zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej dla prężnie rozwijającej się Spółki z branży telekomunikacyjnej, w szczególności:
    • obsługa korporacyjna Spółki
    • obsługa umów hurtowych z klientami (operatorami) Spółki
    • przygotowywanie opinii prawnych, umów, wewnętrznych aktów normatywnych
    • wsparcie w realizacji założeń biznesowych zgodnie z postanowieniami zawartych umów
    • udział w negocjacjach handlowych
    • reprezentowanie Spółki przed sądami, organami administracji, organami egzekucji
    • pomoc w sprawach pracowniczych.

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie prawnicze i tytuł radcy prawnego.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu zawodu prawnika w kancelarii lub jako prawnik wewnętrzny.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w branży związanej z realizacją inwestycji budowlanych lub w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość polskich i unijnych przepisów dotyczących prowadzenia inwestycji budowlanych oraz współpracy międzyoperatorskiej.
  • Znajomość przepisów proceduralnych, w szczególności procedury cywilnej i administracyjnej.
  • Wiedza na temat uwarunkowań regulacyjnych rynku telekomunikacyjnego.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w tym terminologii prawniczej).
  • Wysoka motywacja.
  • Analityczne myślenie i formułowanie wniosków.
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywność w działaniu.
  • Dyspozycyjność i doskonałe zorganizowanie.
  • Komunikatywność oraz ukierunkowanie na współpracę.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Analityk IT / Koordynator usług informatycznych

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie dostawcami usług informatycznych.
  • Nadzór merytoryczny w projektach IT, wycena, weryfikacja kosztów projektu oraz odbiory.
  • Monitorowanie parametrów i rozliczanie usług dostawców.
  • Monitorowanie dostępów do systemów IT i bezpieczeństwa danych.
  • Budowa założeń, weryfikacja i konsultowanie wymagań na potrzeby dokumentacji projektowej.
  • Analiza celu/potrzeby biznesowej oraz wsparcie eksperckie, w tym agregacja potrzeb i optymalizacja wymagań biznesowych.
  • Zarządzanie kalendarzem rozwoju i zmian w systemach IT.

Wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie we współpracy z dostawcami usług informatycznych.
  • Kompetencje w zakresie monitorowanie parametrów i rozliczanie usług dostawców.
  • Doświadczenie w realizacji projektów IT.
  • Umiejętność analizy problemowej/procesowej dla zgłaszanych potrzeb biznesowych.
  • Wykształcenie wyższe w obszarze technologii informatycznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
  • Umiejętność zaawansowanego posługiwania narzędziami MS Office, w szczególności (MS Excel i MS PowerPoint) - mile widziana umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę oraz wizualizacji graficznej.
  • Nastawienie na współpracę i pracę zespołową, umiejętność przedstawiania własnego stanowiska.

Mile widziane:

  • Znajomość UML-a.
  • Znajomość metodyki analizy i opisu architektury systemów IT.
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty: PMP,IPMA Level C, PRINCE2 Practitioner lub równoważne).
  • Znajomość Power BI.
  • Wiedza z podstaw baz danych i zapytań SQL.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Młodszy Analityk Biznesowy

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie raportów biznesowych (zarządczych i operacyjnych).
  • Automatyzowanie środowiska raportowego spółki.
  • Zarządzenie bazą adresową spółki
  • Agregacja popytu na rozbudowę sieci światłowodowej.
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami w spółce.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z bazami danych.
  • Znajomość SQL na poziomie średniozaawansowanym.
  • Znajomość Excel na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętności analizy i syntezy danych.
  • Poszukiwanie rozwiązań win – win, proaktywna postawa.
  • Dokładność, dbałość o szczegóły.
  • Komunikatywność (umiejętność argumentowania, kultura języka i forma wypowiedzi).
  • Nastawienie na osiąganie założonych rezultatów (drive to achive).
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji i podnoszenie kwalifikacji zawodowych (drive to learn).

Mile widziane:

  • Znajomość Power BI.
  • Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.
  • Doświadczenia w roli analityka biznesowego.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • Elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • Praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Ekspert Marketingu i Rozwoju Produktów

Opis stanowiska:

  • Implementacja strategii marketingowej i produktowej oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Analizowanie rynku i trendów pod kątem rozwoju produktowego.
  • Rozwój portfolio usług i procesów.
  • Identyfikowanie szans oraz ryzyk (technologicznych, ekonomicznych, regulacyjnych) w obszarze usług Spółki.
  • Zarządzanie wartością bazy klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Przygotowanie i realizacja strategii brandingowych na konferencjach/wydarzeniach branżowych i lokalnych oraz obecności w Social Media.
  • Koordynacja w zakresie zarządzania materiałami marketingowymi oraz w zakresie ofert dla Klientów i Partnerów Biznesowych.
  • Współpraca w zakresie realizacji procesu sprzedażowego dla nowych Klientów.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w branży telekomunikacyjnej związane z samodzielnym zarządzaniem produktem min3 lata.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz narzędzi i technik marketingowych.
  • Znajomość produktów operatorskich Hurtowych/B2C/B2B.
  • Umiejętności analityczne.
  • Poszukiwanie rozwiązań win – win, proaktywna postawa.
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, osiąganie założonych rezultatów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/B2.

Oferujemy:

  • umowę o pracę.
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii sprzedażowej w zakresie obsługiwanego portfela klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych biznesowo relacji z operatorami telekomunikacyjnymi i kablowymi.
  • Budowanie i zarządzanie wartością bazy klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Prowadzenie procesu negocjacji handlowych.
  • Realizacja planów sprzedaży, maksymalizacja przychodów i marży.
  • Przygotowanie ofert dla Klientów oraz Partnerów Biznesowych.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży do Kluczowych Klientów/B2B w firmie telekomunikacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz produktów operatorskich (rynki: hurtowy, B2C i B2B).
  • Znajomość narzędzi i technik sprzedażowych.
  • Umiejętność prowadzenia projektów.
  • Nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań win – win.
  • Nastawienie na osiąganie założonych rezultatów (drive to achive).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy:

  • umowę o pracę.
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • praca w centrum Warszawy.

 

Aplikuj
Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij nam swoje CV i napisz w czym chciałbyś/chciałabyś się rozwijać. Poznajmy się.

Twoja aplikacja

Uzupełnij swoje dane, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dodaj też CV i parę słów od siebie. Miło będzie Cię poznać!

Podaj swoje dane

* Pola wymagane

Anuluj

Kontakt.

Siedziba główna

Światłowód Inwestycje Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa

KRS 0000861724
REGON 387117660
NIP 5252837160

Napisz do nas

Masz pytania dotyczące
współpracy z nami?
Zapraszamy do kontaktu:
kontakt@s-i.pl

Światłowód Inwestycje Sp. z o.o.
Kancelaria S-I
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa

Prześlij CV

Chcesz dołączyć do naszego zespołu i rozwijać największą sieć światłowodową w Polsce? Daj się poznać:
rekrutacja@s-i.pl

Czy potrzebne są dodatkowe informacje?

Wypełnij krótki formularz, a my postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.