Dlaczego warto z nami pracować?

Światłowód Inwestycje to przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoją pasję z zaangażowaniem w pracy.
To, że nasi pracownicy to osoby aktywne, realizujące się na wielu polach – podróżnicy, odkrywcy, ludzie, którzy rozwijają swoje talenty – jest dla nas tak samo ważne jak to, że mają otwarte umysły – patrzą na zadania i problemy z więcej niż jednej perspektywy. To dzięki wiecznie ciekawym, każdego dnia tworzymy cyfrowy świat dla swoich klientów, czyniąc go nowoczesnym i innowacyjnym. Jeśli interesuje Cię rozwój osobisty i zawodowy… i masz pasję, dołącz do zespołu Światłowód Inwestycje.

Możliwość budowania innowacyjnego projektu telekomunikacyjnego od podstaw.

Realny wpływ na kształtowanie praktyk rynku hurtowego w obszarze światłowodowym.

Bonus uzależniony od realizacji założeń biznesowych i celów finansowych Spółki.

Stabilność zatrudnienia.

Konkurencyjne wynagrodzenie.

Wypływ na kształtowanie kultury organizacyjnej.

Prywatna opieka medyczna z możliwością wykupienia opieki dla rodziny.

Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.

Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji.

Aktualne oferty pracy.

Ekspert Marketingu i Rozwoju Produktów

Opis stanowiska:

  • Implementacja strategii marketingowej i produktowej oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Analizowanie rynku i trendów pod kątem rozwoju produktowego.
  • Rozwój portfolio usług i procesów.
  • Identyfikowanie szans oraz ryzyk (technologicznych, ekonomicznych, regulacyjnych) w obszarze usług Spółki.
  • Zarządzanie wartością bazy klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Przygotowanie i realizacja strategii brandingowych na konferencjach/wydarzeniach branżowych i lokalnych oraz obecności w Social Media.
  • Koordynacja w zakresie zarządzania materiałami marketingowymi oraz w zakresie ofert dla Klientów i Partnerów Biznesowych.
  • Współpraca w zakresie realizacji procesu sprzedażowego dla nowych Klientów.

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w branży telekomunikacyjnej związane z samodzielnym zarządzaniem produktem min3 lata.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz narzędzi i technik marketingowych.
  • Znajomość produktów operatorskich Hurtowych/B2C/B2B.
  • Umiejętności analityczne.
  • Poszukiwanie rozwiązań win – win, proaktywna postawa.
  • Motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, osiąganie założonych rezultatów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/B2.

Oferujemy:

  • umowę o pracę.
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • praca w centrum Warszawy.

Aplikuj

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii sprzedażowej w zakresie obsługiwanego portfela klientów.
  • Budowanie i utrzymywanie efektywnych biznesowo relacji z operatorami telekomunikacyjnymi i kablowymi.
  • Budowanie i zarządzanie wartością bazy klientów poprzez działania ukierunkowane na wzrost bazy, przychodów i rentowności usług.
  • Prowadzenie procesu negocjacji handlowych.
  • Realizacja planów sprzedaży, maksymalizacja przychodów i marży.
  • Przygotowanie ofert dla Klientów oraz Partnerów Biznesowych.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży do Kluczowych Klientów/B2B w firmie telekomunikacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz produktów operatorskich (rynki: hurtowy, B2C i B2B).
  • Znajomość narzędzi i technik sprzedażowych.
  • Umiejętność prowadzenia projektów.
  • Nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań win – win.
  • Nastawienie na osiąganie założonych rezultatów (drive to achive).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy:

  • umowę o pracę.
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • praca w centrum Warszawy.

Aplikuj

Analityk Finansowy

Opis stanowiska:

  • Samodzielna realizacja procesów kontroli finansowej i biznesowej kosztów, przychodów, Capex w powierzonym obszarze.
  • Przygotowywanie analiz biznesowych dotyczących działalności operacyjnej i inwestycyjnej.
  • Udział w przygotowaniu prognoz wyników krótko i średnioterminowych.
  • Udział w przygotowaniu budżetu i planu strategicznego spółki.
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Raportowanie zarządcze wyników finansowych wraz z analizą odchyleń do budżetu oraz raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki.
  • Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych.
  • Tworzenie analiz i raportów ad-hoc wspierających podejmowanie decyzji operacyjnych.

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z analiza finansową lub biznesową.
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów, analizowania i wyciągania wniosków.
  • Samodzielność i komunikatywność oraz zorientowanie na klienta.

Oferujemy:

  • umowę o pracę.
  • możliwość rozwoju zawodowego.
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy.
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy.
  • praca w centrum Warszawy.

Aplikuj

Kontroler Finansowy

Opis stanowiska:

  • Nadzór i utrzymywanie modelu finansowego działalności spółki.
  • Przygotowywanie analiz scenariuszy działalności, identyfikacja szans i ryzyk.
  • Opracowywanie analiz biznesowych dotyczących działalności operacyjnej i inwestycyjnej.
  • Przygotowywanie prognoz wyników krótko i średnioterminowych.
  • Przygotowywanie budżetu i planu strategicznego spółki.
  • Raportowanie zarządcze wyników finansowych wraz z analizą odchyleń do budżetu oraz raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki.
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji finansowych do innych obszarów spółki.
  • Budowa i rozwój narzędzi kontrolingowych.
  • Tworzenie analiz i raportów ad-hoc wspierających podejmowanie decyzji operacyjnych.

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z analiza finansową lub biznesową
  • Wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub ekonomii
  • Umiejętność tworzenia raportów wspierających podejmowanie decyzji operacyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętność zaawansowanego posługiwania się narzędziem MS Excel, mile widziana umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów, analizowania i wyciągania wniosków
  • Samodzielność i komunikatywność oraz zorientowanie na klienta
  • Mile widziane kwalifikacje zawodowe CIMA / ACCA lub w trakcie ich pozyskiwania.

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy
  • praca w centrum Warszawy

Aplikuj

Analityk IT

Opis stanowiska:

  • analiza celu/potrzeby biznesowej oraz wsparcie eksperckie, w tym agregacja potrzeb i optymalizacja wymagań biznesowych
  • budowa założeń, weryfikacja i konsultowanie wymagań na potrzeby dokumentacji projektowej
  • zarządzanie kalendarzem rozwoju i zmian w systemach IT
  • nadzór merytoryczny w projektach IT, wycena, weryfikacja kosztów projektu oraz odbiory
  • monitorowanie dostępów do systemów IT i bezpieczeństwa danych
  • organizacja archiwizacji danych własnych
  • zarządzanie dostawcami usług informatycznych
  • monitorowanie parametrów i rozliczanie usług dostawców

Wymagania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w roli analityka biznesowego w branży IT/telekomunikacyjnej
  • Wykształcenie wyższe w obszarze technologii informatycznych
  • Wysoka umiejętność analizy problemowej/procesowej dla zgłaszanych potrzeb biznesowych
  • Doświadczenie w realizacji projektów IT w zakresie analizy biznesowej i procesów biznesowych
  • Umiejętność koordynacji zadań i współpracy z dostawcami usług informatycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio -zaawansowanym
  • Umiejętność zaawansowanego posługiwania narzędziami MS Office, w szczególności (MS Excel i MS Powerpoint) - mile widziana umiejętność tworzenia skryptów automatyzujących pracę oraz wizualizacji graficznej
  • Nastawienie na współpracę i pracę zespołową, umiejętność przedstawiania własnego stanowiska
  • Dodatkowym atutem jest znajomość UML oraz metodyki analizy i opisu architektury systemów IT i dokumentacji rozwiązań technicznych
  • Mile widziane: kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami - PMP,IPMA Level C, PRINCE2 Practitioner lub równoważne oraz znajomość Power BI, podstaw baz danych i zapytań SQL

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy
  • praca w centrum Warszawy

Aplikuj

Starszy Specjalista ds. HR

Opis stanowiska:

  • bieżąca obsługa spraw pracowniczych
  • zarządzanie benefitami pracowniczymi
  • realizacja założeń polityki personalnej Spółki
  • nadzorowanie procesu naliczania wynagrodzeń
  • opracowywanie analiz, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • prowadzenie działań onboardingowych i offboardingowych dla Pracowników
  • reprezentowanie Spółki w dialogu z Pracownikami oraz Partnerem Społecznym
  • zadania administracyjne: odpowiedzialność za umowy z podwykonawcami oraz weryfikację faktur

Wymagania:

  • min 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość prawa pracy
  • wykształcenie wyższe
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • proaktywność i samodzielność w działaniu
  • nastawienie na współpracę i poszukiwanie rozwiązań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy
  • elastyczny, zadaniowy tryb pracy
  • praca w centrum Warszawy.

Aplikuj

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij nam swoje CV i napisz w czym chciałbyś/chciałabyś się rozwijać. Poznajmy się.

Twoja aplikacja

Uzupełnij swoje dane, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dodaj też CV i parę słów od siebie. Miło będzie Cię poznać!

Podaj swoje dane

* Pola wymagane

Anuluj

Kontakt.

Siedziba główna

Światłowód Inwestycje Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa

KRS 0000861724
REGON 387117660
NIP 5252837160

Napisz do nas

Masz pytania dotyczące
współpracy z nami?
Zapraszamy do kontaktu:
kontakt@s-i.pl

Światłowód Inwestycje Sp. z o.o.
Kancelaria S-I
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa

Prześlij CV

Chcesz dołączyć do naszego zespołu i rozwijać największą sieć światłowodową w Polsce? Daj się poznać:
rekrutacja@s-i.pl

Czy potrzebne są dodatkowe informacje?

Wypełnij krótki formularz, a my postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.