Kim jesteśmy?

Światłowód Inwestycje jest spółką działającą na rynku hurtowym. Nasze usługi oferujemy wyłącznie operatorom telekomunikacyjnym, którzy w oparciu o naszą infrastrukturę dostarczają internet użytkownikom końcowym. Dzięki temu odbiorcy indywidualni mają możliwość wyboru dostawcy internetu i usług dodatkowych.

Swoboda wyboru jest zawsze na pierwszym miejscu!

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, po roku działania w naszym zasięgu było już ponad 1 mln gospodarstw domowych! Naszą misją jest poprawa jakości życia Polaków poprzez rozbudowę sieci światłowodowej na terenie małych gmin, powiatów i miast.

O nas

Tworzymy przestrzeń dla ciekawych ludzi, którzy potrafią dzielić swoje pasje z zaangażowaniem w pracy. W naszym zespole pracują osoby aktywne, realizujące się na wielu płaszczyznach – podróżnicy, sportowcy, ludzie którzy rozwijają talenty. Patrzymy na zadania z więcej niż jednej perspektyw i uczymy się od siebie. Struktura w naszej spółce jest płaska, dzięki temu mamy krótką ścieżkę decyzyjną i możemy działać sprawnie oraz elastycznie. Znamy się i lubimy ze sobą pracować, a także spotykać się w wolnym czasie. Nasz różnorodny, kilkudziesięcioosobowy zespół to ludzie przepełnienie pasją, ciekawością i zaangażowaniem. Dobrej energii też nam nie brakuje 🙂

Nasza spółka to przede wszystkim ludzie. Różnimy się od siebie pod wieloma względami, ale łączą nas wartości, którymi kierujemy się w naszej pracy i podejmowanych działaniach. Zależy nam na współpracy opartej na zasadach win-win i wzajemnym szacunku, stawiamy na zaufanie i uczciwość w relacjach. Ważnym elementem naszej pracy jest odpowiedzialność za ludzi i działania jakie podejmujemy.

Kierując się tymi zasadami chcemy, aby firma była naprawdę naszym miejscem, które wspólnie tworzymy i wspólnie odpowiadamy za wypracowane rezultaty.

Jesteśmy pracodawcą kierującym się zasadą równych szans. Realizujemy politykę zatrudnienia opartą na względach zawodowych. Cenimy różnorodność i mnogość poglądów, stanowisk, przekonań bez względu na optykę polityczną czy wyznanie religijne. Szanujemy i akceptujemy siebie nawzajem, bez względu na pochodzenie, płeć, wiek, stan zdrowia czy orientację seksualną. Jesteśmy zaangażowani w różnorodność i włączanie, dla nas to zasada moralna i biznesowa.

Dlaczego warto z nami pracować?

jeśli chcesz mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość u nas będziesz mógł/ mogła kształtować praktyki rynku hurtowego

jeśli ważne jest dla Ciebie, aby Twoje wynagrodzenie było adekwatne do efektów pracy, u nas (poza wynagrodzeniem podstawowym) otrzymasz cykliczną premię uzależnioną od realizacji założeń biznes planu i celów przychodowych Spółki

jeśli dbasz o zdrowie, będziesz mieć możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej finansowanej przez nas, z możliwością wykupienia pakietu dla bliskich Ci osób na preferencyjnych warunkach

jeśli atmosfera w zespole jest dla Ciebie ważna, lubisz dobrze się bawić i chcesz poznać nas lepiej, będziesz mieć taką możliwość podczas wyjść i wyjazdów integracyjnych

jeśli masz swój ulubiony model pracy postaramy się odpowiedzieć na Twoje potrzeby

jeśli sport to Twoja pasja sfinansujemy Twoją kartę sportową

jeśli lubisz uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych to świetnie, bo dbamy również o ten rodzaj aktywności

jeśli dbasz o swoją przyszłości i chcesz czuć się bezpiecznie u nas możesz przystąpić do PPK oraz do ubezpieczenia na życie

jeśli lubisz stale się uczyć i chcesz się rozwijać to z nami będziesz mieć taką możliwość. Mamy wdrożone on-linowe platformy: szkoleniową i językową, będziemy także wspierać Cię w zdobywaniu nowych kompetencji poprzez dedykowane szkolenia indywidualne

otrzymasz również wszystkie potrzebne Ci narzędzia pracy

A przede wszystkim będziesz mieć wpływ na kulturę organizacyjną i firmową rzeczywistość.

Proces rekrutacyjny:

1

Prześlij swoje CV

znajdź ogłoszenie , które Cię interesuje i zaaplikuj. Jeśli nie ma ogłoszenia na które chcesz aplikować, wyślij nam swoje cv na adres rekrutacja@s-i.pl.

2

Rozmowa telefoniczna

zadzwonimy do Ciebie, porozmawiamy o Twoich doświadczeniach zawodowych i motywacji do podjęcia nowych wyzwań.

3

Spotkanie z managerem

z reguły spotkanie odbywa się online. Dowiesz się na nim kogo szukamy, jakie zadania realizowane są na tym stanowisku. W ramach przygotowania do tego etapu możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne, które omówimy podczas spotkania. Odpowiemy też na Twoje pytania.

4

Informacja zwrotna

skontaktujemy się z Tobą, wspólnie omówimy nasze spotkanie i przekażemy Ci jakie są kolejne kroki w procesie.

5

Witaj w zespole

cieszymy się, że będziemy razem pracować!

Aktualne oferty pracy.

Analityk Biznesowy

Twój zakres obowiązków:

  • przygotowywanie wielowymiarowych analiz obejmujących szukanie zależności, wyciąganie wniosków, identyfikowanie i ocenę ryzyka dla rekomendacji
  • przygotowywanie modeli kosztowych w oparciu o wielowymiarowe analizy danych
  • szacowanie i zarządzanie budżetem obszaru
  • umiejętność przygotowywania raportów operacyjnych

Nasze wymagania:

  • wykształcenie: wyższe - zarządzanie, ekonomia, matematyka, inżynieria, bazy danych lub pokrewne
  • umiejętności analizy i syntezy danych
  • umiejętność interpretacji danych, wyciągania wniosków, szacowania ryzyka
  • poszukiwanie i proponowanie rozwiązań win–win, proaktywna postawa
  • znajomość SQL i QGIS na poziomie średniozaawansowanym
  • znajomość Excel na poziomie zaawansowanym
  • dokładność, dbałość o szczegóły
  • komunikatywność (umiejętność argumentowania, kultura języka i forma wypowiedzi)
  • nastawienie na osiąganie założonych rezultatów
  • motywacja do rozwoju: zdobywanie nowych kompetencji i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (B1)

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość programu Statistica lub podobnego
  • znajomość Power BI
  • doświadczenie w roli analityka biznesowego
  • doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
Aplikuj

Specjalista ds. Zarządzania i Organizacji

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja procesu zakupowego w oparciu o zgłoszone potrzeby (organizowanie zapytań ofertowych, przygotowywanie umów, procesowanie zamówień i nadzór nad rozliczeniami)
  • zakup usług administracyjnych i wsparciowych w ramach podpisanych umów i nadzór nad procesem rozliczeniowym dotyczącym tych umów
  • udział w finansowym zamknięciu miesiąca (wprowadzanie danych do systemów, przygotowywanie memoriałów, zestawień, dokumentów)
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów wewnętrznych spółki oraz korespondencji przychodzącej
  • zarządzanie narzędziami pracy w spółce
  • organizowanie eventów firmowych
  • wsparcie administracyjne dla menedżerów i Zarządu
  • wsparcie w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura

 Nasze wymagania:

  • 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów jest mile widziane
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
  • otwarta postawa przejawiająca się w inicjatywie i energii w działaniu
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętności analityczne, dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)

 

Aplikuj
Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij nam swoje CV i napisz w czym chciałbyś/chciałabyś się rozwijać. Poznajmy się.

Twoja aplikacja

Uzupełnij swoje dane, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dodaj też CV i parę słów od siebie. Miło będzie Cię poznać!

Podaj swoje dane

* Pola wymagane

Anuluj